14 Februari 2009

Keliru atau Mampu?

Assalamualaikum, Khas untuk anak-anak murid yang saya kasihi. Mulai dari Mac 2009,saya akan membuka ruang untuk kalian mengakses ke blog saya bagi tujuan Pengajaran dan Pembelajaran kamu. Tujuan pembinaan blog ini adalah untuk memudahkan kamu mempelajari bidang Pendidikan Islam dengan lebih berkesan dan menyeronokkan. Di dalam hati sanubari saya sering tersemat semangat dan harapan untuk memupuk rasa cinta kepada Allah Maha Khaliq,Rasul yang Kamil dan Islam yang Agung. Agar kita semua diberi Hidayah dan Keimanan yang berterusan. Wahai anak muridku, Saya akan mulakan dengan tajuk adab rehlah sebagai tajuk pengenalan saya. Untuk pengetahuan semua, Adab Rehlah merupakan salah satu tajuk yang terdapat dalam Bab Akhlak Tahun Enam. Semoga catatan dan panduan ini dapat memberi kamu semua ilmu yang bermanfaat dan dapat kamu aplikasi dalam kehidupan seharian kamu sebagai muslim yang soleh.

Tiada ulasan:

Nak Lagi??? Cari di sini...