20 Februari 2009

Kejohanan Olahraga Peringkat Kawasan Alor Gajah Kali Ke-34,Tahun 2009

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Alhamdulillah dan syukur ke hadrat Allah ke atas limpah kurnia-Nya kepada kita. Hadirin sekalian, Walaupun Sekolah Kebangsaan Melekek tidak mendapat sebarang pingat dalam kejohanan olahraga tersebut,saya tetap rasa bersyukur. Sepanjang berlangsungnya kejohanan ini,Allah Taala telah mendidik saya supaya bersikap lebih sabar,bersikap lebih prihatin dan lebih fokus terhadap sesuatu kerja. Hadirin sekalian, Saya juga bersyukur apabila dikurniakan anak2 murid yang sentiasa menyokong dan sentiasa bersama saya ketika susah dan senang. Mereka berusaha memulihkan maruah saya apabila beberapa orang guru mengherdik SK Melekek yang tidak mendapat sebarang pingat dalam kejohanan ini. Mereka berusaha keras walaupun tahu apa kesudahannya. Mereka tetap menunjukkan semangat juang yang tinggi. Hadirin sekalian, Sebagai seorang guru, saya berjanji kepada mereka(anak2 murid saya),bahawa saya akan melipatgandakan usaha di dalam menaikkan semula Status SK Melekek di mata Malaysia. Rakan2, kita jumpa tahun hadapan. Bersedialah rakan2ku. Sekian.

Tiada ulasan:

Nak Lagi??? Cari di sini...