25 Ogos 2008

UPSR

Bagaimana dengan persediaan anak-anak murid di SK Melekek? Aku sentiasa mendoakan kejayaan mereka di dalam apa jua lapangan yang mereka ceburi. Pada hari Khamis(21/08/2008) yang lepas,aku telah mengadakan sebuah sidang dari hati ke hati dengan anak-anak muridku. Aku rasa amat terkilan dengan sikap beberapa orang muridku yang dengan sengaja tidak mahu datang ke kelas tambahan yang para guru telah adakan. Beberapa orang rakanku melahirkan rasa dukacita mereka dengan ketidak hadiran murid-murid tadi(murid yang ponteng kelas tambahan). Entah apa nasib mereka nanti. Walau apa jua yang mendatang, aku doakan mereka berjaya menjawab soalan dengan betul dan tepat semasa UPSR nanti. Ingat murid-muridku, KEJAYAAN TIDAK DATANG TIBA-TIBA, KEJAYAAN DATANG DENGAN KEAZAMAN YANG TEGUH, SEMANGAT YANG MEMBARA, dan KEIZINAN ALLAH YANG MENENTUKAN ARAH KEJAYAAN ITU. BERUSAHALAH ANAK-ANAK MURIDKU, AKU GURUMU, MENDOAKAN 42 ORANG CALON UPSR MENDAPAT KEJAYAAN YANG CEMERLANG DAN BERKUALITI. AMIN, YA RABBAL A'LAMIN

Tiada ulasan:

Nak Lagi??? Cari di sini...